my lindskog

my lindskog

2010-06-13

självmordsbenägen

kände jag mig idag så det var ett intensivpass som gällde. kändes ganska tryggt att Maja var på samma pass; hon kan hjärt- och lungräddning!! har glömt hur jäkla “kul” men också SHIT jobbiga intensivpass är, men det känns Riktigt bra efteråt.                             utvärdering av första kom-igång veckan:                                       antal pass – 4 st                                                                viktminskning – 0kg, men jag inbillar mig att muskler väger mer än fett

andra trevliga saker som hänt denna helgen är Minnah’s dop i går. duktigare tös har jag inte träffat; sov Nästan hela tiden i kyrkan, och fortsatte i samma stil på efterfesten. idag har vi varit en tur på IKEA; första möblerna till nya lägenheten är införskaffade. har även hunnit med en genomgång av förrådet så nu är där undanrensat.

nu är det scones, oboy och Sherlock Holmes som gäller. 

 

2 kommentarer:

  1. Tack så jättemycket för att ni kom=)
    Lycka till med införskaffningen av möblerna ser framemot att få se den nya lägenheten=)

    SvaraRadera
  2. vad har ni handlat???? :)

    SvaraRadera