my lindskog

my lindskog

2010-06-19

semestern

närmar sig med stormsteg; tyvärr så har vädergudarna inte riktigt fattat det. gör inget om dom inte förstått det min första semestervecka heller eftersom den lär tillbringas inne på Friskis med att få ihop höstterminens nya pass; låtförslag tas tacksamt emot!! fick en liten fingervisning idag om att det kommer vara varannan söndagförmiddag och tisdagskvällar som gäller så ni kan redan nu skriva in det i kalendern.

ska nu hoppa in i duschen efter att ha klarat av dagens tärningspass, även det nere på Friskis.. riktigt bra var det faktiskt. fick lite inspiration så synd att jag ska jobba nästa vecka också.. och andra sidan är det ju bara TRE arbetspass kvar sen så är man ledig i Nästan 3,5 vecka.

helgen ska tillbringas i Gärsnäs; bli uppassad kanske?! så länge jag slipper laga mat så är jag Väldigt nöjd. och så blir det lite naturombyte under morgondagens löparrunda. men med min vanliga tur har alltid någon bonde i närheten gödslat; not nice!!

ps. jo jag vet att det är bröllop idag; men har valt att inte kommentera detta ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar