my lindskog

my lindskog

2010-05-25

Göteborgsvarvet

är ännu en gång över; månader av uppladdning, träning och förväntan är förbi. vädergudarna var än en gång på arrangörernas sida, kanske Lite för mycket.. det är jobbigt att springa 21km i 25 grader och sol, speciellt när man ännu inte riktigt vant sig vid sådan värme. tänkte att min målsättning att komma under 1.50.00 för första gången försvann med molnen men ICKE. 1.49.25; hur nöjd är jag inte?! *WooHoo*      nu har min kära mor fått för sig att vi ska springa maraton till Hösten; får se hur det blir med det men det hade ju varit… kul?!

nu ska jag bege mig till landskrona, börjar inte jobba tidigt utan ska fika med syster yster.. ska bli riktigt kul, har massor att prata om.   har även en känsla av att jag och Emelie har en del att diskutera på fredag under våran fika.. och så ska jag mysa lite med Minnah!!

IMG_0360

1 kommentar: