my lindskog

my lindskog

2010-05-15

eländigt

väder. blir så JaÄKLA tröt tpå det så jag knappt vet var jag ska ta vägen. hoppas verkligen att det är bättre väder nästa lördag; inte roligt att springa ett halvt marton i regn!!

igår började vi sökandet av ny bostad. anmält vårat intresse för några visningar. tyvärr så har vi fått en visning men kom precis på att jag antagligen befinner mig i lund på utbildning.. förhoppningsvis så går det att lösa.                                                                               imorgon fortsätter sökandet, men då av jobb. ska inte ta ut något i förskott och jag vill Verkligen vara kvar i Landskrona men som jag sagt innan så lockar en tillsvidaretjänst.. får sådan ångest av att tänka på allt att nu får jag nog ät lite gott; koncentrera tankarna på annat!!

1 kommentar:

  1. Vad kul gumman. Hoppas verkligen du får en bar tjänst och ni hittar en härlig ny bostad=)

    SvaraRadera