my lindskog

my lindskog

2016-03-05

igår

var det väldigt långt mellan huvudet och fötterna; pannbenets vilja vann inte över benens trötta muskler.. så intervallernas tempo blev därefter, men tänker att det borde väl ge något resultat i det långa loppet?!
till råga på köpet började halsen kännas tjock senare under kvällen och jag somnade i soffan innan klockan slagit 21.00 (med en Lucas i famnen som antingen håller på att bli sjuk eller få tänder.. vet ju vilket jag hoppas på).

så det var med extra nervositet jag vaknade i morse, för hur ska jag klara av att köra ett toppen jympapass med trötta ben och en kropp som håller på att bli sjuk? men kroppen inte bara levererade utan LUFningen gick över förväntan.. vet hur mycket tid som läggs på musiken, rörelserna, dubbelkolla vad riktlinjer och rörelsebanker säger och jo en hyfsad ledare är jag allt om vi ska vara ärliga (och självgoda) men att det skulle vara SÅ bra trodde jag faktiskt inte!!

efter LUFen har det varit en produktiv dag med nyklippta pojkar, IKEA-besök som resulterade i en uppfräschning här hemma, F sprang (högst motvilligt) en runda. avslutade med att storebror mycket lyckligt och stolt alldeles själv för "egna"pengar köpte sitt lördagsgodis.. det om något är balsam och välbehövlig återhämtning för en trött mammakropp❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar