my lindskog

my lindskog

2013-10-24

så var kaoset

över, nu är merparten av möblerna utflyttade ifrån vårt sovrum och tillbaks i ett nyrenoverat rum. lillfisen njöt (som vanligt) över att få hjälpa pappa och skulle gärna vara nära och med på allt.. inte så uppskattat alla gånger men roligt om man som jag/fotograf såg dom utifrån!!

igår ersatte jag vagnlöpning med mitt gamla medel puls-pass hemma i vardagsrummet. tur att det var mitt på dagen så att inte så många grannar såg mig. kan ju konstatera att man inte får så mycket muskler i överkroppen, framförallt armarna, av löpning och det känns idag.
men det är inte det mest oväntade jag gjort denna vecka; idag var jag på en infoträff på Friskis för nya funktionärer!! så det lönar sig kanske att håll utkick på schemat våren 2014..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar