my lindskog

my lindskog

2012-08-03

typiskt

att när det äntligen är semester, för det har jag faktiskt nu när F är föräldraledig, så ska man så klart upp till sjukhuset!! denna gången var det som anhörig men så farligt var det inte, förutom att min lilla farmor såg ut som en tvättbjörn.

annars har det inte hänt så mycket idag; njutit av solen (när den inte gick i moln) ute på balkongen i sällskap av en ny bok. hälsade på mormor & morfar i veckan och tog en sväng i morfars bibliotek. som planerat har jag också vattnat blommor, förstår inte riktigt hur man kan ha mig som blomvakt som inte har en ENDA levande växt i min egen lägenhet.. men alla verkar ha överlevt än så länge i alla fall.

Liam har precis tagit en liten power nap efter att ätit puré så nu är vi laddade för att se madagascar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar