my lindskog

my lindskog

2012-07-13

bubblan

sprack igår när lilla syster kanin åkte tillbaks till Stockholm, men hon gav mig den bästa födelsedagspresenten genom att komma ner till min 25 års dag. det var vad jag trodde i alla fall tills dom andra presenterna trillade in och jag fick en C Y K E L blev som ett litet barn och cyklade runder på gräsmattan!! fick även mycket passande en barnsits och cykelhjälm till Liam. konstaterade också att man aldrig blir för liten för att tycka det är intressant med presenter; min present ville Liam inte släppa och sin egen 5 månaderspresent höll han på att äta upp.

onsdagen som var den stora dagen för firande började ute i Härslöv där stora killen Theo blev 3 år. det blev god-frukost, legobyggande, ballongblåsande (lilla jag slog både F och O) och Lina fick mysa med Liam.

photobild2 bild5bild10 IMG_3483

1 kommentar:

  1. Ja jag fick mysa massa med er fina kille! Toppen med ny cykel :D

    SvaraRadera