my lindskog

my lindskog

2011-06-28

midsommar

är över för detta året. större delen av min tid tillbringades på jobb.. mindre roligt men man får väl tänka på att man tjänade dom extra pengarna som går. dessutom håller jag tummarna för att jag inte behöver jobba så mycket i jul och nyår; för då har denna helgen lönat sig ordentligt!!

förutom jobb så blev älsklingen 30år; grattis min gamling!! tror han blev ganska glad för presenterna som var ett par Röda converse skor och en middag på s/s swea. både på jobb och hemma har helgen varit lugn, lyckades lura med älsklingen till Lill-Ols i söndags och alldeles själv så sprang han 10km; klapp på axeln.. Göteborgsvarvet nästa kanske?!

vet att man inte ska räkna, för då blir det helt o-genomlidigt, men nu återstår det 18 arbetspass kvar innan semestern. tänkte tjuvstarta lite idag med en dag på playan tillsammans med mor.. så det är väl bäst jag gör mig redo!!

ps. glöm inte Sommarsång i Landskrona imorgon (www.sommarsang.n.nu) ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar