my lindskog

my lindskog

2010-01-19

igår blev jag en av dom

en av dom som står där Super nära dörren så att avstigande tågresenärer knappt kommer ut. inte nog med det så gick, eller rättare sagt trängde, jag mig (precis som alla andra) på innan alla avstigande hade kommit av.. och jag kanske inte hatar mig själv för det; men jag gillar det inte!!

ikväll så har jag haft danspass. ganska så roligt eftersom vi inte har så många “samma” motionärer. nu visar det sig på torsdag om jag lyckades locka över några.. eller så gör man en dubbel och går på bådas.

nu ska jag åter rikta fokuset mot tv’n, går ju inte allt för bra för sverige i handbollen just nu; får se till att heja lite extra.                                 ps.från och med idag Hatar jag papperspåsar ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar